10 dingen waar oma niet blij van wordt
Heb jij werknemers die werken bij je klant thuis? Zoals in de kraamzorg of de verpleging en verzorging bij kwetsbare ouderen? Of bijvoorbeeld als monteur, installateur of onderhoudsmedewerker?
Lees dan hier de 10 dingen die je medewerker met geldzorgen wellicht doet, waardoor jij je kostbare klant kunt kwijtraken.
Arme oma
Beeld je eens in! 10 dingen waar oma niet blij van wordt:
- Een medewerker die tijdens werktijd gebeld wordt door schuldeisers
- Een medewerker die concentratieproblemen heeft als gevolg van de schulden
- Een medewerker die onverzorgd is, vanwege onvoldoende geld voor persoonlijke verzorging en nette kleding
- Een medewerker die kortaf reageert, vanwege de geldstress
- Een medewerker die te laat komt, omdat hij nog even snel wat moet regelen
- Een medewerker die fouten maakt, doordat hij oververmoeid is door zijn geldzorgen
- Een medewerker die geldtekort heeft en daardoor eerder geneigd is een kwetsbare klant te benadelen
- Een medewerker die bij je klant uithuilt, vanwege zijn problemen
- Een medewerker die in een impuls steelt van je klant, om zijn schulden te kunnen betalen
- Een medewerker die steeds verzuimt, zodat jij een vervanger moet sturen
Kosten en baten
Wat kost het jou als een klant haar negatieve ervaringen gaat delen in haar netwerk? Wat kost het als deze geldzorgen leiden tot ziekteverzuim en/of loonbeslagen? En wat levert het je op, als je tijdig steun biedt aan je werknemer?
Reacties
10 dingen waar oma niet blij van wordt — Geen reacties
HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>