Hier vind je informatie over wat werknemers en werkgevers vinden van de coaching. Ook lees je hoe deelnemers cursussen en voorlichtingsbijeenkomsten ervaren hebben.
NB Doordat trajecten verschillende doorlooptijden hebben en doordat sommigen ervoor kiezen hun evaluatie niet via deze weg zichtbaar te maken, zit er ook geen regelmaat in wanneer referenties gepost worden op deze site.
Juli 2024- Werknemer
“Rust, duidelijkheid en vergeet je schaamte.”
Maart 2024 – Werknemer
“Inzicht, rust en vertrouwen in de toekomst.”
Januari 2024 – Werknemer
“Licht aan het eind van de tunnel. Door mijn situatie had ik weinig hoop. Door het hele traject ben ik in mezelf gaan geloven en mijn uiterste best gaan doen.”
December 2023 – Werknemer
“De budgetcoaching overtrof mijn verwachtingen; ik heb nu duidelijkheid.”
November 2023 – Deelnemers “Aandacht voor het kind tijdens het bewind“
“Veel ruimte voor eigen inbreng, veel praktijkvoorbeelden, geeft nieuwe inzichten, nuttig en leerzaam.” Gemiddelde beoordeling: 9,0.
November 2023 – Werknemer
“Heel veel innerlijke rust en vertrouwen in de toekomst.
Het was, los daarvan, ook echt heel fijn om een onafhankelijk persoon te hebben waar ik mijn eigen gedachten aan kan kon toetsen. Dit traject heeft mij echt enorm geholpen!”
November 2023 – Werknemer
“Het traject heeft ons meer duidelijkheid gegeven in onze financiële situatie. De map met tabbladen geeft ons structuur gedurende het hele jaar. En de kasboek manier van inplannen laat duidelijk zien wat er wel of niet mogelijk is binnen onze financiën.”
November 2023 – Deelnemers “Budgetteren in Complexe Situaties“
“Energieke docent, ruimte voor interactie, verhelderend, veel geleerd, leuke en interessante dag, goede afwisseling theorie en praktijk, boven verwachting veel geleerd, verfrissend.” Gemiddelde beoordeling: 8,1.
November 2023 – Marjon Tjepkema, Senior Adviseur Personeel en Organisatie, OBT, Borne
“Aanrader bij medewerkers die vrezen voor inkomensdaling. Door budgetcoaching gaan ze weer in de eigen regie i.p.v. dat het ze overkomt.”
Augustus 2023 – HR Adviseur productie omgeving over de workshop “Dat is toch niet ons probleem!?”
“Bij ons op de productievloer heeft Hilde een workshop “Dat is toch niet ons probleem!?” gegeven aan onze leidinggevenden. Het was een interessante, leuke en interactieve workshop.
Je wordt je weer even bewust van bepaalde situaties en signalen die medewerkers kunnen laten zien.
Soms denk je ook dat je een medewerker de juiste hulp hebt geboden, maar eigenlijk blijk je niets op te lossen voor de langere duur. Wij hebben tevens handvaten aangereikt gekregen om medewerkers pro actief te helpen en/of door te verwijzen.”
Juli 2023 – Werknemer
“Het heeft me rust gegeven en inzicht in mijn situatie. Ook wat meer vertrouwen gegeven voor de toekomst.”
Juni 2023 – Manager zorg
“Goede communicatie!”
Januari 2023 – Werknemer
“Wat ik heb geleerd is zorgen voor inzicht in mijn financiële situatie, overzicht hebben en houden en handvaten om mijn budget in de gaten te houden. Dit alles heeft mij rust gebracht en ik ga er vanuit dat ik mijn financiële situatie gezond kan houden.”
December 2022 – Deelnemers “Slim door de crisis“
“Het brengt goed inzicht en zeer nuttige tips…. inspirerend…. Er wordt weer even een spiegel voorgehouden….. Confronterend….. Stukje bewustzijn.”
December 2022 – Deelnemer “Aandacht voor het kind tijdens het bewind“
“Leuk, leerzaam en praktisch.”
November 2022 – Manager
“Fijne manier van begeleiding aangesloten op de vraag van de medewerker. En een goed contact met leidinggevende.
De medewerker was ook zeer tevreden.”
November 2022 – Werknemer
“Dit traject heeft mij meer duidelijkheid gegeven in mijn persoonlijke situatie, handige tips gekregen en overzicht, dat heeft mij meer vertrouwen en grip gegeven ondanks dat alles steeds verandert.”
November 2022 – Deelnemer “Budgetteren in complexe situaties“
“Leerzaam voor de praktijk; totaal anders dan andere cursussen.”
Augustus 2022 – Werknemer
“Rust, hulp bij herstel, goed overzicht van financiën.
Dat ik zelfs met 30% minder inkomen rond kan komen, zelfs sparen en een goed overzicht kan houden.”
Juli 2022 – Werknemer
“Rust, overzicht, grip.”
Juli 2022 – Manager
“Professioneel en klantgericht.”
Juli 2022 – Werknemer
“Dit traject heeft veel voor mij betekend. Ik zag eigenlijk geen uitweg meer in mijn situatie en voelde me hier ook best down onder.
Door de aanpak van Hilde heb ik weer zicht gekregen op dat de schulden afgelost kunnen worden, en dat ik zelf weer grip op de financiën kan hebben. Ze heeft mij de juiste handvaten geboden, welke goed bij mij passen. Daardoor is het nu routine geworden om elke maand het maandbudget te vullen en daar wekelijks een check op te doen of ik nog in de pas loop.
De woorden van haar dat ik het wel kan, maar nu even wat hulp nodig had blijven me bij. Ze heeft mij het vertrouwen gegeven dat ik zelf wél met financiën kan omgaan, inzicht kan creëren en er ook een uitweg is, er zijn al heel wat schulden ingelost.
Hilde kijkt echt naar wat bij jou als persoon past, laat je volledig in je waarde en dat maakt haar traject bij mij zo succesvol.”
Juli 2022 – Werknemer
“Het heeft mij rust gegeven en een hele fijne begeleiding en ervaring.”
Juni 2022 – Manager Advies en Ondersteuning
“Hilde is een hele professionele budgetcoach. Ze communiceert duidelijk en helder en managet de verwachtingen goed. Ook laat ze de verantwoordelijkheid bij de medewerker liggen en neemt ‘het probleem’ niet over.
Ze is betrokken, vriendelijk en betrouwbaar en door haar praktische aanpak geeft ze inzicht en dat biedt rust en overzicht voor de medewerker.
Doordat we Hilde op tijd hebben ingezet, is de medewerker niet langdurig uitgevallen. Kortom; wij zijn superblij met Hilde als budgetcoach en wij kunnen haar van harte aanbevelen.”
Juli 2021 – Werknemer
“Dit traject gaf mij steun en overzicht door een praktische, betrokken coach.”
Juni 2021 – Werknemer
“Ik heb best een moeilijke tijd achter de rug, zowel zakelijk als emotioneel. Ik ben heel erg blij met de helpende hand die mijn werkgever mij keer op keer heeft toegestoken en alle steun die ik ongevraagd toch van ze kreeg.
Eén daarvan was hulp bij mijn financiële huishouding, die best hopeloos en onoverzichtelijk was. Door alles wat er speelde vond ik het soms best moeilijk om me in te blijven zetten en zette vaak een masker op om te verbergen hoe het echt met me ging. Ik ben best vaak mijn afspraken niet nagekomen of soms (echt) vergeten.
Ik ben nu heel blij dat je me niet hebt opgegeven en dat ik nu eindelijk weer in wat rustiger vaarwater ben beland. Ik ben er nog niet, maar ik heb er wel weer alle vertrouwen in dat ik er kom.”
Mei 2021 – Werknemer
“Duidelijkheid, heel wat kopzorgen minder en vertrouwen in de toekomst middels de ingeslagen weg.”
Maart 2021 – Werknemer
“Door de administratiemap en door de acties begeleid door Hilde is er meer duidelijkheid verschaft, hoe ik het beste mijn administratie te lijf kan gaan en kan bijhouden.”
Maart 2021 – Rina Langelaar, Preventie- en Verzuimcoach, Zorggroep Manna – Enschede
“Het inzetten van Vehof Budgetcoaching heeft een positieve invloed op de betreffende medewerker en de organisatie.”
Februari 2021 – Werknemer
“Dit traject heeft ons veel meer rust en een stabielere toekomst gegeven.”
Februari 2021 – Werkgever
“Aanrader, met Vehof Budgetcoaching is er in de verwachte termijn het gewenste resultaat behaald. De samenwerking verliep prettig en efficiënt.”
September 2020 – Werknemer
“Het Budgetcoachingstraject gaf mij meer overzicht, meer rust, en een goed zicht op de toekomst. Vooral het reserveren van geld, duidelijke inzichten, enzovoorts.”
Juni 2020 – Werknemer
“Dit traject heeft superveel voor mij betekend. Mijn zelfvertrouwen en nachtrust zijn terug en ik sta weer sterk in mijn schoenen, voelt heel fijn. Het gevoel dat ik weer volledig voor mijn kids kan zorgen, laat ik niet meer van mij afpakken…… anders weet ik, kan ik altijd bij Hilde terecht. Top coach!!!”
Juni 2020 – Werknemer
“Wij hebben er veel rust en duidelijkheid van gekregen en minder stress. Hilde nogmaals super bedankt.”
Juni 2020 – Werknemer
“Voor mij betekende het traject een prettige samenwerking, voldoende raad krijgen en dat je samen kijkt naar oplossingen voor de toekomst.”
Juni 2020 – Manager Advies en Ondersteuning – Enschede
“Ik zou Hilde bij iedereen aanbevelen; professioneel, duidelijke en heldere communicatie en warme persoonlijkheid.”
Mei 2020 – Werknemer
“Het heeft ons positief veranderd hoe wij nu met onze financiële situatie omgaan, hierdoor hebben wij minder stress en kunnen we het allemaal beter oplossen!”
April 2020 – Werknemer
“Door mijn behandeling en zwaar medicijngebruik kon ik de boel niet helder op een rij krijgen. Dit traject heeft me snel helderheid en overzicht gegeven. Dat had ik echt even nodig.”
April 2020 – Werknemer
“Het is een grote hulp voor mij. Ik zou het zelf niet aankunnen. Het is erg belangrijk voor mij en ik ben blij dat iemand erin geïnteresseerd is geraakt, mij heeft geholpen en heeft laten zien hoe het beter kan. Ik kalmeerde en probeerde te handelen, zoals gepland.”
December 2019 – Manager P&O – Deventer
“Ik zou Vehof Budgetcoaching aanbevelen.”
November 2019 – Margot Knoeff – de Ruiter, Inzetbaarheidsadviseur, MST – Enschede
“Hilde is een expert op het gebied van Budgetcoaching. Als werkgever verwacht ik expertise en deze krijg je. Hilde is vlot in haar communicatie en denkt mee. Daarnaast vind ik het prettig dat Hilde zelf laagdrempelig is voor de werknemers. Dit maakt dat er “snel” een vertrouwensband ontstaat.”
Oktober 2019 – Erik Brasz, Werkcoach Arbeidsontwikkeling bij SWB – Hengelo
“Ik zou zeggen dat Vehof Budgetcoaching een belangrijke rol kan spelen in het verbeteren van de basis voor werknemers, zodat er minder uitval zal zijn door stress of door een ernstige financiële situatie.”
September 2019 – Werknemer
“De Budgetcoaching heeft veel stress weggenomen.”
September 2019 – Werknemer
“Het traject heeft een stabiele basis gebracht, om zelf mee verder te kunnen. Dat geeft rust.”
Juli 2019 – Werknemer
“Het geeft rust, dat er iemand is, die je helpt, de boel op de rit te brengen.”
Juli 2019 – Werknemer
“Het heeft me lucht gegeven en een goed gevoel.”
Oktober 2018 – Cindy Peters, leidinggevende bij Triviummeulenbeltzorg – Regio Twente
“Hilde heeft een kritische blik en denkt goed mee met de klant.”
Juli 2018 – Werknemer
“Ik heb mijn zelfvertrouwen teruggekregen. Hoe mijn zoon en ik kunnen omgaan met het geld – Hoe belangrijk het is dat ik mijn zoon vanaf nu laat leren – Met goede begeleiding kan het niet mis gaan.”
April 2018 – Werknemer
“Het heeft mij een goede steun in de rug gegeven.”
Maart 2018 – Teamleider – Regio Oldenzaal
“Budgetcoaching heeft voor onze medewerker een meerwaarde gehad. Hij zit nu beter in zijn vel!”
Juni 2017 – HR Medewerker – Regio Zutphen
“Professioneel, vakkundig, denkt mee/vooruit.”
Mei 2017 – Senior Adviseur P&O – Regio Almelo
“Waar je eigen advies- en ondersteuningsmogelijkheden stoppen, kan Vehof Budgetcoaching een goede en gedegen invulling geven aan (vervolg-) hulpvragen van werknemers.
Mede door de korte lijnen, heb ik de afstemming met Hilde Vehof als zeer prettig en professioneel ervaren.”
Mei 2017 – Werknemer
“Ruimte in mijn hoofd, inzicht in mijn financiën, lucht, ik kan me weer ontspannen, ik slaap beter, vooral rust. Er is een zware last van mijn schouders afgevallen.”
April 2017 – Werknemer
“Betrouwbaar, zeer sociaal en begrip voor de hele situatie.”
April 2017 – Werknemer
“Duidelijkheid, goede oplossingen, goede hulp.”
Maart 2017 – Werknemer
Naar aanleiding van de Financiële Scan bij inkomensdaling na eerste ziektejaar: “Goed overzicht voor de toekomst.”
Maart 2017 – Personeelsadviseur – Regio Zwolle
“Professionele, duidelijke aanpak.”
Januari 2017 – Werknemer
“Dit traject heeft mij overzicht en daarmee ontzettend veel rust gegeven in de meest hectische periode van mijn leven!”
December 2016 – P&O Medewerker – Regio Enschede
“Betrouwbaar, integer, duidelijk.”
November 2016 – Werknemer
“De hulp was goed en een goede stap voor mijn toekomst.”
Oktober 2016 – Werknemer
“Hilde heeft me geholpen om structuur in de chaos aan te brengen, en in het goede spoor gezet. En dat met een persoonlijke aanpak. Ze is buiten een budgetcoach ook een coach op persoonlijk vlak.”
Oktober 2016 – Werknemer
“Hilde heeft alles op een rustige en duidelijke manier uitgelegd en ik kreeg alle informatie ook nog op papier. Ik ben veel sterker geworden in mijn geldzaken.”
Oktober 2016 – HR-Adviseur Adviesbureau – Regio Deventer
“Doen! Hilde is betrokken, realistisch en heeft onze medewerker prima begeleid bij het vinden van oplossingen voor zijn niet simpele financiële problemen.”
Juni 2016 – P&O Consultant – Regio Utrecht
“De Financiële Scan heeft onze medewerker inzicht in zijn financiële situatie gegeven. Hilde werkt accuraat, kent de wegen en geeft inzicht.”
Mei 2016 – Werknemer
Naar aanleiding van de Financiële Scan bij inkomensdaling na eerste ziektejaar: “Ik weet nu waar ik aan toe ben.”
Mei 2016 – HR Adviseur Transportbedrijf – Regio Enschede
“De reactie van de medewerker over de Financiële Scan is positief! Hij is nu goed voorbereid op de inkomensdaling.”
April 2016 – Milou Morren, Jobcoach i.o. bij Adviesbureau De Overstap – Hengelo
Over de cursus “Gezond voor weinig” in samenwerking met Can Kroezen: “Daar waar we geneigd zijn onszelf te belonen met iets ongezonds, straffen wij ons lichaam. Overgewicht, huidklachten, vermoeidheidsklachten en depressieve klachten kunnen hiervan het gevolg zijn. Voedingscoach Cándida Kroezen en Budgetcoach Hilde Vehof hebben hun krachten samengebundeld, waarbij zij middels de cursus ‘Gezond voor Weinig’ met de kandidaten op zoek gaan naar een gezonde balans.
Bij de kandidaten zagen we dat deze bewustwording voor een omschakeling heeft gezorgd in hun levensstijl. Deze cursus is van toegevoegde waarde geweest voor de re-integratie van de kandidaten.”
Maart 2016 – Jolyn Ruwe, HR medewerker Arbo bij Pré Pain – Oldenzaal
“Hilde biedt professionele en kundige coaching, waarbij mensen inzicht wordt gegeven en waarbij ze geholpen worden om zelf actie te ondernemen.”
Februari 2016 – Werknemer
“De belangrijkste les die ik geleerd heb, tijdens dit traject, is dat het belangrijk is om goed zicht te hebben op mijn financiële problemen. Hilde heeft me geholpen om met een schema te werken en nu voel ik me opgelucht. Ik heb meer zekerheid voor de toekomst.”
Februari 2016 – Anouk Boers, Medewerker P&O bij Vivera BV – Holten
“Wij zien direct resultaat bij het inzetten van Budgetcoaching. Op de langere termijn zien wij tevens een verzuimdaling.”
Januari 2016 – werknemer
“Het budgetcoachingstraject heeft mij rust, overzicht en steun gegeven. Voor mij betekent dit een nieuw begin!”
December 2015 – re-integratie kandidaat
“Mijn loopbaancoach heeft me een Financiële Scan laten doen bij Hilde Vehof. Hierdoor hebben mijn man en ik meer grip gekregen op onze financiële situatie en maak ik me minder zorgen over onze toekomst.”
November 2015 – werknemer
“Een nieuwe start met minder stress en financiële zorgen in de toekomst, een sterkere relatie door naar elkaar te luisteren zonder dat er met de vinger naar elkaar gewezen wordt.
Hilde is een vrouw die rust creëert, met duidelijke uitleg en inzage in de situatie.”
Oktober 2015 – Adviseur P&O Zorginstelling – Hengelo
“We hebben verschillende tips en tools gekregen over hoe je financiële problemen met werknemers bespreekbaar kunt maken. Naar aanleiding van signalen van werknemers kun je preventief actie ondernemen. Ik vond het een interessante bijeenkomst, waar we zeker wat mee gaan doen!”
Oktober 2015 – HR medewerker Arbo – regio Oldenzaal
“Hilde heeft deskundige begeleiding en advisering gegeven aan ons en onze medewerkster, waardoor zij goed verder geholpen is. De oplossing die Hilde heeft kunnen bieden overtrof onze verwachtingen.”
Juni 2015 – manager zakelijke dienstverlening – regio Enschede
“Ik vind het belangrijk om medewerkers die in financiële problemen (kunnen) raken, begeleiding aan te bieden. Ik heb Vehof Budgetcoaching hiervoor benaderd, omdat ik als werkgever hier een stuk zorgplicht in heb. De budgetcoaching heeft aan mijn verwachtingen voldaan. Ook voor medewerkers die door arbeidsongeschiktheid achteruit gaan in inkomen, zou dit een goede interventie zijn.”
Maart 2015 – Loes Hengeveld, Consultant Re-integratie en Outplacement bij Staat van Dienst – Enschede
“Mijn re-integratiekandidaat was erg positief over de begeleiding en het financiële inzicht middels de Financiële Scan! Bedankt voor je betrokkenheid bij dit traject!”
Februari 2015 – Bianca Bruinsma, Senior HR Adviseur bij Waterschap Vechtstromen – Almelo
“Ik raad Vehof Budgetcoaching zeer zeker aan bij mijn vakgenoten, wanneer zij medewerkers met een financieel vraagstuk hebben. De wijze van begeleiding en communicatie verliep prettig en de mate van vertrouwelijkheid is goed geborgd.”
December 2014 – Casemanager zorginstelling – regio Enschede
“Het budgetcoachingstraject heeft een verschil gemaakt voor onze medewerkster en ik beveel Vehof Budgetcoaching dan ook aan bij mijn vakgenoten.”
November 2014 – Werknemer
“De Budgetcoaching door Hilde Vehof overtrof mijn verwachtingen. Ik heb nu veel meer inzicht in mijn uitgavenpatroon en sta echt stil bij wat ik aanschaf. Ik heb ondersteuning gekregen en heb nu meer inzicht en een stukje rust.”
Oktober 2014 – Verzuimconsulent zorginstelling – regio Hengelo ov
“De Budgetcoaching voor onze werkneemster overtrof mijn verwachtingen. Ik werd goed op de hoogte gehouden (uiteraard alleen procesmatig), ontving goede schriftelijke terugkoppelingen en ik zie een duidelijke meerwaarde voor het functioneren van onze medewerkster. Ik beveel Vehof Budgetcoaching dan ook aan bij mijn vakgenoten.”
Juni 2014 – HR Adviseur productiebedrijf – regio Almelo
“Bedankt voor de leerzame en goed georganiseerde bijeenkomst. Dit helpt mij weer om tijdens verzuim of dreigend verzuim ook het financiële aspect in mijn achterhoofd te houden. De training heeft mij meer bewust gemaakt van de signalen die worden afgegeven en de impact die mensen kunnen ervaren.”
Mei 2014 – Patrick Tempelman, Consultant bij Best Vitaal B.V. (nu NLG werkvermogen) – Hengelo ov
“Vorige week een interessante, maar vooral heldere uiteenzetting gehad van Hilde Vehof inzake Budgetcoaching. Datgeen wat gezegd is geeft mij een goed inzicht in wat hierin gebeurt en welke gevolgen een dergelijke hulpverlening met zich meebrengt. Het is zeker iets wat wij in onze dienstverleningsboog gaan opnemen.
Ik kan eenieder een dergelijke informatiebijeenkomst aanraden als je in aanraking komt met dergelijke situaties. Het geeft je handvatten die concreet en toepasbaar zijn. Echt leuk en interessant.”
Maart 2014 – Verzuimconsulent productiebedrijf – regio Deventer
“Ondanks dat onze werknemer zijn zaken goed op orde had, kon je hem toch nog voorzien van tips en hem bevestigen dat hij het goed doet/deed. Hij heeft nu rust gekregen.”
Januari 2014 – Esther Vlaanderen, Senior Personeelsadviseur bij Glow Advies – Losser en regio Twente
“Hilde Vehof is positief ingesteld, professioneel, gedreven in haar vakgebied, creatief in het bedenken van oplossingen, toegankelijk, integer en een goede gesprekspartner met een luisterend oor. Door haar enthousiaste en deskundige werkwijze heeft zij al vele medewerkers geholpen met het vinden van oplossingen voor financiële problemen. Ook biedt ze hun tools zodat ze zélf overzicht krijgen over hun financiële uitgaven. Dit leidt tot rust, inzicht en duidelijkheid waardoor medewerkers weer in staat zijn om hun werk te hervatten.”
December 2013 – Werknemer
“Ik heb nu meer rust en orde. Mijn schaamtegevoel over mijn geldproblemen is minder geworden. Ik kan nu zakelijker en directer reageren naar anderen toe, ook naar mijn kinderen bijvoorbeeld. Voor dit alles is onze dank erg groot!”
December 2013 – Junior HR manager bij productiebedrijf – regio Almelo
“Ik vind een interventie door Vehof Budgetcoaching zeker aan te raden. Je bent een kundig persoon en in staat om “lastige” mensen/situaties in beweging te krijgen.”